Botch - Jeden raz w trakcie meczu zawodnik może użyć tej UM, aby pod wpływem adrenaliny spróbować wykonać jeden ze swoich zwykłych ataków (czyli nie Finisher, ani nie Signature Move) z siłą Finishera. Copy - Jeden raz w meczu zawodnik posiadający tą UM może skopiować i użyć jednej z UM przeciwnika. Counterstrike - Jeden raz w meczu zawodnik może użyć tej UM, aby skontrować cios przeciwnika. Nie działa na Finishery i Signature Move. Dirty - Dwa razy w meczu może wykonać nieczyste zagranie, za które normalnie grozi dyskwalifikacja. Execution - W trakcie walki, lub po jej wygraniu, zawodnik ma jedną szansę wykonania na przeciwniku akcji, która ma go kontuzjować - ostateczną decyzję, czy atak się powiódł, czy nie, podejmuje sędzia. Fate - Zawodnik posiadający tą UM jeden raz w trakcie walki może spróbować sprowadzić pecha na swojego przeciwnika - np. przewrócenie się drabiny, wyślizgnięcie się przedmiotu z ręki, słabe zapięcie submissiona, upadek z klatki, niezłamanie się stołu. Oprócz tego zawodnik posiadający tą UM ma zawsze 15 sekund więcej na napisanie akcji przy próbie czasowej. Flair - Jeden raz podczas walki zawodnik może uwolnić się z akcji submissionowej. Fury - Jeden raz podczas walki zawodnik może wykonać potężną serię ataków nogami i pięściami, która znacznie osłabia przeciwnika. Lance - Jeden raz w meczu zawodnik ma szansę wykonać Finisher lub Signature Move swojego przeciwnika. Push - Jeden raz w meczu zawodnik ma szansę na przejęcie inicjatywy - z tą UM nie łączymy Finisherów ani Signature Move. Rapid - Dwa razy w meczu zawodnik może wykonać pin z zaskoczenia, dzięki czemu zwiększa szansę na powodzenie pinu. Submit - Jeden raz w meczu zawodnik może zapiąć submission z zaskoczenia, dzięki czemu znacznie zwiększa prawdopodobieństwo, że przeciwnik się podda. Dodatkowo przy posiadaniu tej UM można mieć w movesecie 5 submissionów. Technic - Jeden raz podczas meczu zawodnik może wykonać akcję, która nie może zostać skontrowana - UM nie działa na Finishery, Signature Move i Submissiony. Turn - Jeden raz w meczu zawodnik może uwolnić się od pinu.
|